dimecres, 25 de maig del 2016

PERQUÈ HE ESCOLLIT TREBALLAR LA VEOLCITAT LECTORA?

Després dels problemes inicials que he comentat que vaig tenir a l’hora de proposar una intervenció i començar a treballar-la, vaig començar a enfilar cap al treball dels mecanismes lectors, la velocitat lectora, etc.  Un dels motius principals per a escollir aquest punt en concret de tota una intervenció en un cas de dislèxia va ser principalment, perquè hi havia una demanda real. Concretament tant en J. com en Q. presentaven uns resultats molt baixos en els processos lectors.

Crec que és un aspecte que es pot treballar de moltes maneres i a mi em motiva especialment. A més a més, a nivell personal puc entendre molt bé com se senten tots dos infants ja que jo quan era petita també vaig tenir forces problemes amb tot el procés de la lectoescriptura, recordo els nervis d’haver de llegit en veu alta davant de la classe, la desmotivació davant dels llibres i les paraules que se’m feien muntanyes. En el seu moment, crec que ningú va saber donar-me estratègies i recursos per millorar, realment sento que mai em va agradar llegir de petita perquè ningú em va fer veure que llegir també podia ser divertit i per això per a mi aquesta intervenció presenta un punt de motivació personal extra.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada