Després dels problemes inicials que he comentat que vaig tenir a l’hora de
proposar una intervenció i començar a treballar-la, vaig començar a enfilar cap
al treball dels mecanismes lectors, la velocitat lectora, etc. Un dels motius principals per a escollir
aquest punt en concret de tota una intervenció en un cas de dislèxia va ser principalment,
perquè hi havia una demanda real. Concretament tant en J. com en Q. presentaven
uns resultats molt baixos en els processos lectors.
Crec que és un aspecte que es pot treballar de moltes maneres i a mi em
motiva especialment. A més a més, a nivell personal puc entendre molt bé com se
senten tots dos infants ja que jo quan era petita també vaig tenir forces
problemes amb tot el procés de la lectoescriptura, recordo els nervis d’haver
de llegit en veu alta davant de la classe, la desmotivació davant dels llibres
i les paraules que se’m feien muntanyes. En el seu moment, crec que ningú va
saber donar-me estratègies i recursos per millorar, realment sento que mai em
va agradar llegir de petita perquè ningú em va fer veure que llegir també podia
ser divertit i per això per a mi aquesta intervenció presenta un punt de motivació
personal extra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada